أكاديمية يوغي للمبارزة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكاديمية يوغي للمبارزة تأسست عام 2013 وتعد أكبر وافضل أكاديمية عربية في مجال يوغي. داخل الاكاديمية يمكنك المنافسة والمبارزة مع لاعبين اخرين من مختلف بلدان الوطن العربي. يمكنك المبارزة معنا في مختلف الانشطة التي تقدمها الأكاديمية ومشاهدة اخر اخبار يوغي يو

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

The End Part 2

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
king of lions

king of lions

المستوى 1
الخبرة :
The End Part 2 Left_bar_bleue0 / 9000 / 900The End Part 2 Right_bar_bleue

القوة :
The End Part 2 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10The End Part 2 Right_bar_bleue

عدد مرات الفوز : 0
عدد مرات الخسارة : 0
البطولات : 0
النقود : 0

The End Part 2 Empty
مُساهمةموضوع: The End Part 2   The End Part 2 Emptyالسبت سبتمبر 06, 2014 8:25 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

اهلا بكم فى جزء اخر من قصة (النهاية) فى الجزء الثانى بعنوان: هل هذا منتدى؟؟ هل يوجد ادارة؟؟ هل يوجد اعضاء؟؟ 

طبعا معنا اليوم فى الجزء الثانى اسئلة كثيرة عايزة اجابات ان شاء الله حنجاوب على كل الاسئلة 

السؤال الاول ب1000 

هل هذا منتدى؟؟؟

السؤال الثانى ب3000 ريال 

الى اى نوع تحولت الاعضاء؟؟

أ_زومبى

ب_مصاصى دماء

ج_موتى

د_ليس ايا مما سبق

السؤال الثالث ب5000 ريال

هل سيتم اغلاق المنتدى ام لا؟؟؟

طبعا كل هذه الاسئلة ستجيب عنها الادارة طبعا-.- انا ماليش دعوة انا مقدم البرنامج بسyuush

طبعا الى هنا ينتهى الجزء الاول من الموضوع وهى الجزء الفكاهى والتريقة وانا كتبته اصلا بدل ما انتحر من الملل الفى المنتدى ولا اقصد به اى اهانة فقط مزاح بدل الملل الموجود 24 ساعة
ندخل بقى فى الجد شوية انا عايز اعرف ايه حال المنتدى والى اين سيذهب طبعا الدراسة جاية والمنتدى ميت اصلا واضح ان المنتدى مستقبله مشرق اوى الياس حيمشى بعد 20 يوم يعنى بعد بدا الدراسة عندنا فى مصر بحوالى يومين تقريبا ويوسى حيمشى طبعا وبيست مابيفتحش وطبعا توب دراسته حتبدا اخر الشهر ده وماعرفش بقى حيفتح ولا ايه النظام والباقى ميتتين كالعادة ودراجون الله اعلم حيرجع امتى ولو رجع مابيفتحش كثير يعنى بالكثير ساعتين فى اليوم مين باقى فى المنتدى ان شاء الله انا اقعد لوحدى ولا اكلم مصاصى الدماء هنا ولا الزومبى ولا الموتى يعنى 
بصراحة الادارة لازم تتصرف تعمل شئ لا اعرف ماهو طبعا هو مش خطا الادارة يعنى بس هى المسؤولة قدامى دلوقتى مش لاقى حد تانى اقول له غير الادارة وطبعا لو انتم عاجبكم حال المنتدى كدة انتم حريين بقى وعلى الاقل يعنى احتراما لباقى الاعضاء ان لما حد من الادارة يغيب يقول يعنى السبب ولو حيغيب فترة معينة ده اقل شئ يعنى
هذا الكلام لا اقصد به الياس او دراجون او بيست او يوسى انا اقصد الباقى بهذا الكلام (رجب-فنان)اما بالنسبة لالياس ودراجون وبيست ويوسى فالياس بيعمل اليقدر عليه ومش كل حاجة لوحده يعنى ودراجون عنده ظروف وقال انه حيرجع السبت تقريبا مع انى مش عارف اى سبت بس على الاقل يعنى حيرجع واكيد حيعمل حاجة وبيست النت عنده مقطوع ويوسى اهو ماشى شغال يعنى فين باقى الادارة بقى ولا ليها لزمة اسف فى اللفظ يعنى بس رجب وفنان دول ايه لزمتهم فى المنتدى اصلا فنان بيفتح مرة فى السنة يقول حعمل واعمل ومابيعملش حاجة وبعدين فنان فتح من فترة وقال انه حيجيب استايل للمندى ويعمل ويعمل وماعملش حاجة وبصراحة انا اعرف ان الراجل مابيرجعش فى كلمته واسف برده فى اللفظ يعنى لو انت يا فنان مش قادر تعمل ماكنتش تقول انك حتعمل وتعمل وتعمل ورجب ده بيعمل ايه فى الادارة ولا اى زفت حاجة كل البيعمله انه قاعد فالح بس يدخل يحذف المواضيع ويدخل اوفلاين فى الجارينا والمنتدى ويطرد الاعضاء هو ده الفالح فيه واسف فى اللفظ برده^^
بصوا بقى انا ماكنتش عايز اقول الحقوله دلوقتى بس يولع المنتدى انا طهقت من الادارة بصراحة ومن الاعضاء والمنتدى يستحق ان يحدث به ما يحدث الان روحو شوفوا ****** بتعمل ايه فالحين بس تتمنظروا وخلاص هو انا بس العايز اساعدكم المفروض المواضيع ده المديرين هى التعملها علشان تصحى الاعضاء بدل الموت ده مش انا ده انا حتتة عضو لا راح ولا جه ولما ببقى حاجة كبيرة ببقى مشرف واطرد بعدها باسبوع وارجع الاشراف بعدها بشهرين يعنى ^^يعنى بصوا بقى الخلاصة  يعنى ده اخر موضوع لى علشان الاعضاء تصحى من الخمدة الهي فيها ده بعد كدة مش حعمل موضوع ولا اعصب نفسى ولا اتعب نفسى فى الكتابة وعلى العموم انا رايح فى داهية اول ما الدراسة تبدا ولو رجعت حتبقى العام القادم ومش حرجع المنتدى تانى كدة بقى انا خلصت كلامى وانا اسف لو قلت كلام سئ او كلام يعصب او الفاظ غير جيدة انا بس اليهمنى مصلحة المنتدى والاعضاء ^^

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
king of lions

king of lions

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

The End Part 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: The End Part 2   The End Part 2 Emptyالسبت سبتمبر 06, 2014 8:33 am

مغلق للرخامة^^

علشان ماحدش يرد غير المشرفين والمديرين بس رخامة يعنى ^^
SHADOW

SHADOW

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

The End Part 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: The End Part 2   The End Part 2 Emptyالسبت سبتمبر 06, 2014 2:13 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه عجبني +1
ساجاوب على الاسئلة
اولا دا منتدى اكيد ولاكن كما اقول دوما ليس منتدى مدير او مشرف بل الاعظاء
سوال تاني
هنا مبارزين سبب موت مش عارف والله
السوال تالت
لا يغلق او كدا الا بامر مالكو
اما بنسبة لدراغون سيعود اليوم الاحد على 10 صباحا ودا شيئ اكيد لاني ساسافر اليوم على ساعة 7 للبيت ومشوار 10 ساعات يعني الاحد صباا اكوون هناك
شكرااااااا

The End Part 2
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Anime Giants Part 1
» Anime Giants Part 7
» Anime Giants Part 2
» Anime Giants Part 6
» Anime Giants Part 3