أكاديمية يوغي للمبارزة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اكاديمية يوغي للمبارزة تأسست عام 2013 وتعد أكبر وافضل أكاديمية عربية في مجال يوغي. داخل الاكاديمية يمكنك المنافسة والمبارزة مع لاعبين اخرين من مختلف بلدان الوطن العربي. يمكنك المبارزة معنا في مختلف الانشطة التي تقدمها الأكاديمية ومشاهدة اخر اخبار يوغي يو

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اعتزاري للجميع هنا

Kira
Phoenix
om@r 10
Hazem Zoma
YUSAKU
DidadEz
TheBestDuellest
Killer Storm
Shark GX
geddo
stifler
yehia The Master
Na Ni
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
YUSAKU

YUSAKU

المستوى 1
الخبرة :
اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Left_bar_bleue0 / 9000 / 900اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Right_bar_bleue

القوة :
اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Right_bar_bleue

عدد مرات الفوز : 0
عدد مرات الخسارة : 0
البطولات : 0
النقود : 0

اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 10:45 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
لا اعلم هل يوجد احد لروئية هذا الموضوع ام لا

المهم انا اعتزر للجميع على كل ما سببتة لهم من ساعت لما انا وصلت والاعضاء بيرحلوا عن المنتدى وانا كل ما اقولة المنتدى لم يقف على احد
لاكن طبعا هذا الكلام ليس من قلبي
لان انتم افضل اصدقاء لستم مجرد اعضاء انتم اصدقائي واكثر

واعترز ايضا بالنيابة عن زكريا ورجب
منذ ان اتيت وانا استمع كلام عن استخدام رجب وزكريا السلطة انا اعتزر للجميع بالنيابة عنهم

واقول لكم ارجوكم لا ترحلوا اذا ارتم ان ارحل انا سوف ارحل
لاكن انتم لا

قولوا لي ماذا تريدون وانا سوف انفذة بالحرف الواحد لاكن ارجوكم ارجوكم لا ترحلو

تحياتي لكم جميعا

كاتب الموضوعرسالة
DidadEz

DidadEz

المستوى 1
الخبرة :
اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Left_bar_bleue0 / 9000 / 900اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Right_bar_bleue

القوة :
اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Left_bar_bleue10 / 1010 / 10اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 2:30 pm

Yuya Sakaki كتب:
DidadEz كتب:
هههههههههههههههههههههه

اسمع يا فنان انت لو عايز تسمعنا

كما تقول

ليه انا لما عملت موضوع عبرت فيه عن راي الصريح بالاحوال هنا

غلقه شارك و وصفني بانني جبان

هههههههههههههه
يبدوا انك نسيت اننا كنا من افضل الاصدقاء

صديق نعم بس زي ما قلت لك من قبل لو معنى الصداقة عدنك انني اكذب عليك فانا لست صديقك

انا قلت لك من قبل انا صريح و لا احب الكذب و الكل يعرفني بهذا

انا بنفس الشخصية مع كل الناس و لست مزيف مثل البعض
YUSAKU

YUSAKU

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 2:32 pm

Tsurugi Kyousuke كتب:
شوف انا دا كان اول منتدى الي عشت فيه افضل لحضاتي انا لا اكن لك اي شي
انت صديقي و حبيبي و اخي
و اعتدارك مقبول 
لكن لا اعرف راي الاخرين
تسلم بجد
ياريت الباقي يكونوا زيك كده
ويقولولي اعمل ايه وانا اعملهم كل الي عاوزينوا
Hazem Zoma

Hazem Zoma

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 4:48 pm

طيب انا قولت بدل مااعمل موضوع واتكلم فيه عن اللي بيحصل اتكلم هنا احسن اول حاجة زكريا غلط ممكن جمال يكون غلط بس مافيش حد مابيغلطش انا جمال صحبي اوي واخويا وكل اللي مشيوا اكتر من اخواتي كمان بس انا اكتر واحد حاسس بجمال لأن انا وهو بدئنا في المنتدي ده من سنة والله ماحدش عارف عملنا المستحيل وخاصة جمال عمل المستحيل عشان المنتدي يوصل لكدة ولما دلوقتي يشوف اللي عمله عشان المنتدي يوصل لكدة وان كل اللي عمله بينهار في يوم واحد يبقي حرام ايوة في ناس زعلانة وناس اتهانت ومعاهم حق وماحدش يقدر يلومهم ع قرارهم بس والله يارجالة لو فكرتوا شوية هتلاقوا انكم لو رجعتوا للمنتدي هتثبتوا انكم جدعان بجد وانكم قلبكم ع المنتدي وحتي لو المنتدي مابقاش يهمكم فأنا متأكد ان لمتنا في الكلان واحنا بنتكلم وبنهزر مع بعض تهمكم اووووي انا مهما حصل حتي لو بقيت انا لوحدي في المنتدي هفضل اشتغل فيه لأني بحب المنتدي وبحب كل اللي فيه ولما الكل يرجع هنشوف كل واحد مش عاجبه ايه ونغيره بس ياريت بس عشان خاطر الصحوبية ترجعوا للمنتدي
om@r 10

om@r 10

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 4:51 pm

معك يا زوما فى كل كلمة
Senshi Sawada

Senshi Sawada

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 5:06 pm

كلام للموضوع كتب:

بصراحة اعتزارك مقبول من عندى لأنك انت افضل صديق لى عرفته فى المنتدى لكن لا اعرف الأكاديمية كلها واقفة على الإدارة والإدارة هى حتا عوزة تستقيل

فنان تقريبًا الكل متعصب على الإدارة ومش همم الأعضاء حاجة غير ان يكون الكل بنشاط وبعدين لازم نعين مدير يقدر يتحمل المسؤلية كلها بس مش كتير اوى لازم تتقسم شوية التنفيذات وكمان رد على فى الرسائل الخاصة لوسمحت 

كلام للأعضاء كتب:

يا اعضاء يا كل اعضاء المنتدى يجب ان نصبر شوية عن الإدارة كما ايام هم يصبرون علينا ببعض الأشياء 

كل هذه الفوضة لن تفيد فى الأكاديمية يجب ان نصبر وان الله يحب الصابرين فنان بعدين هو مش قادر يحمل حاجة زاكريا مش بيدخل ومحدش بشوفه فى المنتدى وهكذا 

أحنا مش عيزين نعمل مظاهرات ضد الحكومة XD بس عيزين نوقفه مع الإدارة ونساعدهم 

أحننا عاوزين نشتغل مع بعض علشان نبنى الأتخرب من المنتدى ونصلحه من جديد مش عوزين نخرب الأكاديمية ونزود بها خراب

مش معنا لما رجع فننا كلكم اتقلبتوا عليه هو مؤسس المنتدى كل عضو زعلان لازم يراجه نفسه هو ليه زعلان او عمل ايه المنتدى ليه ويشوف 

وبعدين لو الأعضاء عوزة تمشى من هنا تمشى محدش مسكها لكن انا هفضل فى بيتى الثانى وهبنيه ولو مكانش فى حد الأمور دى دلوقتى كلها جد مفيش هزار (أغنية أنا مبهزرش للفنان راغب علامة ) XD XD

ارجوا من الأعضاء مراجعة نفسها مرة اخرى لو راجعت نفسها 
Phoenix

Phoenix

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 5:09 pm

Senshi Sawada كتب:
كلام للموضوع كتب:

بصراحة اعتزارك مقبول من عندى لأنك انت افضل صديق لى عرفته فى المنتدى لكن لا اعرف الأكاديمية كلها واقفة على الإدارة والإدارة هى حتا عوزة تستقيل

فنان تقريبًا الكل متعصب على الإدارة ومش همم الأعضاء حاجة غير ان يكون الكل بنشاط وبعدين لازم نعين مدير يقدر يتحمل المسؤلية كلها بس مش كتير اوى لازم تتقسم شوية التنفيذات وكمان رد على فى الرسائل الخاصة لوسمحت 

كلام للأعضاء كتب:

يا اعضاء يا كل اعضاء المنتدى يجب ان نصبر شوية عن الإدارة كما ايام هم يصبرون علينا ببعض الأشياء 

كل هذه الفوضة لن تفيد فى الأكاديمية يجب ان نصبر وان الله يحب الصابرين فنان بعدين هو مش قادر يحمل حاجة زاكريا مش بيدخل ومحدش بشوفه فى المنتدى وهكذا 

أحنا مش عيزين نعمل مظاهرات ضد الحكومة XD بس عيزين نوقفه مع الإدارة ونساعدهم 

أحننا عاوزين نشتغل مع بعض علشان نبنى الأتخرب من المنتدى ونصلحه من جديد مش عوزين نخرب الأكاديمية ونزود بها خراب

مش معنا لما رجع فننا كلكم اتقلبتوا عليه هو مؤسس المنتدى كل عضو زعلان لازم يراجه نفسه هو ليه زعلان او عمل ايه المنتدى ليه ويشوف 

وبعدين لو الأعضاء عوزة تمشى من هنا تمشى محدش مسكها لكن انا هفضل فى بيتى الثانى وهبنيه ولو مكانش فى حد الأمور دى دلوقتى كلها جد مفيش هزار (أغنية أنا مبهزرش للفنان راغب علامة ) XD XD

ارجوا من الأعضاء مراجعة نفسها مرة اخرى لو راجعت نفسها 
الحمدلله انت قلتها ان لو الاعضاء عايزة تمشى تمشى محدش ماسكها بس الكلام ده خطا انت لم ترى الاعضاء قول للاعضاء بقى ماتاتى وتطلب منى اعود او من اى احد اخر ^^

عدل سابقا من قبل Phoenix في الثلاثاء مايو 13, 2014 5:13 pm عدل 1 مرات
Kira

Kira

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 5:12 pm

معك حق اخي زوما في كل كلمة قلتها
Inaho Kaizuka

Inaho Kaizuka

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 5:54 pm

اخي فنان الاعضاء كل ما تريده هو ان لا يتغير المنتدى.. + انت المدير العام يجب ان تتصرف لوحدك المهم انا من رأي نأجل موضوع التغيير شوي عشان نشوف مين حيظل ومين حيرحل .
Kojou Akatsuki

Kojou Akatsuki

المستوى 1
الخبرة :

القوة :

مُساهمةموضوع: رد: اعتزاري للجميع هنا   اعتزاري للجميع هنا - صفحة 5 Emptyالثلاثاء مايو 13, 2014 6:27 pm

Aliomar كتب:
اخي فنان الاعضاء كل ما تريده هو ان لا يتغير المنتدى.. + انت المدير العام يجب ان تتصرف لوحدك المهم انا من رأي نأجل موضوع التغيير شوي عشان نشوف مين حيظل ومين حيرحل .
انت  خصيصا اول شيء اريده هو ان يتم طردك عامل نفسك شخص مسالم و بتدعو الناس لمنتداك بالسر اتضنني انني لا اعرف يا مخادع با بتاع مناصب و يا مشرفين شايفكم صرتو فراعنة هنا كل واحد عمال يقفل و يحدف الرد او الموضوع الي بده :p

اعتزاري للجميع هنا
صفحة 5 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» هام جدا للجميع :) !
» هام للجميع
» مهم جدا للجميع
» المبارزة للجميع
» دكات للجميع